BMW може одночасно випускати бензинові та електричні моделі M3

Оскільки BMW рухається в напрямку електрифікації всього свого модельного ряду, очікується, що M3, його культовий спортивний седан, зрештою відмовиться від традиційного двигуна внутрішнього згоряння (ДВЗ). Вважалося, що це був підтверджений напрямок, поки не з'явився новий звіт, який натякав на зміну планів. Згідно з цим звітом, BMW має намір представити нову версію M3 з ДВЗ, яка буде доступна поряд з електричним варіантом.

Детальний звіт BMW Blog висвітлює деякі інтригуючі моменти, включаючи відкриття того, що електрична та ДВЗ версії M3 не матимуть спільної платформи. Крім того, у звіті йдеться про те, що купе M4 буде доступне виключно як електромобіль, а седан залишиться єдиним варіантом для любителів класичної "шістки".

Стратегія, як детально описує BMW Blog, передбачає продовження використання поточного 3,0-літрового двигуна S58 для майбутньої моделі, гарантуючи, що він буде відповідати нормам викидів. Це дозволило б досягти потужності близько 500 кінських сил або більше. Однак ймовірність того, що нова модель буде оснащена механічною коробкою передач, невелика, оскільки, схоже, всередині BMW M існує прагнення поступово відмовитися від механічних коробок передач.

Раніше BMW демонструвала прототип чотиримоторного електричного автомобіля M, але після короткого тизеру кілька місяців тому замовчувала цю тему. Спочатку здавалося, що ця електрична трансмісія буде єдиним варіантом для нової моделі M3, але зміни в регуляторному тиску, схоже, змінили плани компанії.

Затримки із забороною ДВЗ та послаблення суворих норм викидів, а також нові положення, що дозволяють використовувати синтетичне паливо, сприяли цій зміні. Більше того, звіти свідчать, що нещодавні правила EPA були скорочені після лобіювання з боку автомобільного сектору.

Враховуючи ці події, цілком ймовірно, що BMW продовжить пропонувати ICE M3, особливо якщо збереже двигун від нинішньої моделі. Хоча до всієї цієї інформації слід підходити з обережністю, вона вказує на те, що двигуни внутрішнього згоряння, особливо в спортивних автомобілях, можуть залишатися актуальними до 2030-х років.
Полная версия