Porsche Taycan Turbo GT з приголомшливими 1093 к.с. встановлює новий стандарт потужності

Цей революційний автомобіль не лише завоював титул найпотужнішого дорожнього автомобіля Porsche, але й побив рекорди на двох відомих гоночних трасах по всьому світу.

Будучи першим електромобілем від шанованого підрозділу Porsche GT, Turbo GT стає головним конкурентом у категорії чотиридверних автомобілів, пропонуючи двомісний варіант і відрізняючись значними вдосконаленнями як шасі, так і силового агрегату.



Автомобіль виграє від інноваційного переходу на кремнієво-карбідний інвертор для заднього двигуна, який мінімізує втрати енергії під час перемикання транзисторів. Ця модернізація забезпечує вищий піковий струм у 900 А, що значно збільшує вихідну потужність.

Turbo GT може похвалитися неймовірною потужністю до 1093 к.с. і обертовим моментом 988 фунт-фут, що на 73 к.с. більше, ніж у тримоторної Tesla Model S Plaid. Він спроектований таким чином, щоб підтримувати пікову потужність протягом двох секунд з активованою системою Launch Control, при цьому зазвичай він видає 778 к.с.



Функція "push-to-pass" була вдосконалена і перейменована на "режим атаки", натхненний болідом Porsche 99X Formula E. Цей режим видає 939 к.с. протягом 10 секунд, що на 67 к.с. більше, ніж стандартний режим "push-to-pass" в інших моделях Taycan. Крім того, завдяки широкому використанню вуглецевого волокна та інших легких матеріалів вдалося зменшити вагу Taycan Turbo S на 75 кг, що ще більше підвищило його продуктивність.

Полная версия