Kia націлилася на основний ринок електромобілів з більш доступними моделями EV3 і EV4

Після дебюту свого флагмана, семимісного EV9, Kia тепер зосереджується на залученні ширшої аудиторії за допомогою своїх майбутніх моделей EV3 і EV4, розроблених як більш бюджетні.

Минулого року Kia представила ці моделі під час презентації концепту. Хоча конкретні цінові деталі не були розкриті, Ед Кім, президент AutoPacific, припускає, що встановлення ціни на рівні 35 000 доларів США було б стратегічним кроком для Kia. Така цінова стратегія може вигідно позиціонувати Kia в новому сегменті ринку електромобілів, потенційно випередивши кількох конкурентів. Очікується, що EV3 з'явиться на ринку наприкінці цього року або на початку 2025 року, а EV4 - у 2026 році.

Кім зазначає, що нещодавнє падіння попиту на електромобілі, ймовірно, пов'язане з тим, що ринок заполонили розкішні електромобілі, які є недоступними для пересічних споживачів. Кім підкреслив для Auto News: "Досягнення цінової позначки в 34 000 доларів за електромобіль розміром з RAV4 викликало б значний резонанс серед звичайних покупців". Він додав, що для того, щоб Kia продовжувала свою траєкторію як бренд, що виходить за рамки розкоші, орієнтація на цей центральний сегмент ринку з EV3 і EV4 є ключовим фактором.

EV3 вважається компактним варіантом EV9, в той час як EV4 має витончений дизайн седана. Ціна EV3 близько $35 000 позиціонує його як конкурента Chevrolet Equinox EV, а аналогічна ціна EV4 може зробити його більш доступною альтернативою Tesla Model 3.

Забезпечення того, щоб обидві моделі могли претендувати на повний федеральний податковий кредит на електромобілі у розмірі $7 500, матиме вирішальне значення для Kia. Компанія вже вносить корективи на своєму заводі в Джорджії, щоб виробляти специфічні для США версії EV9, які відповідають вимогам податкового кредиту. Хоча місця виробництва EV3 та EV4 не розголошуються, існують припущення, що їх виробництво на заводі Kia в Нуево-Леон, Мексика, було б вигідним.
Полная версия