Генеральний директор Alfa Romeo Жан Філіп Імпарато поділився деякими початковими відомостями про розробку Giulia під час інтерв'ю для Motor1 Italy. Побудована на платформі STLA Large, яка використовується разом з Charger 2024, Giulia може похвалитися виразним дизайном, над яким ретельно працювали протягом останніх двох років. За словами Імпарато, результат не можна назвати інакше, як надзвичайним, адже команда повністю віддана ідеї створити винятковий продукт.
Дизайн майбутньої Giulia залишається загадкою. Деякі припускають, що вона відійде від традиційної компоновки седана на користь витонченого профілю фастбека. Платформа STLA Large, на якій буде базуватися Giulia, може використовувати як традиційні, так і електричні силові агрегати. Це відповідає стратегії Alfa Romeo пропонувати широкий спектр опцій, включаючи гібридні конфігурації.
Електрифікація
Alfa Romeo планує електрифікувати весь свій модельний ряд до 2027 року. Почнеться цей процес з кросовера Milano, а згодом з'являться електричні версії Giulia і Stelvio. Розширення на більші позашляховики або седани також розглядається, остаточне рішення буде прийнято до кінця року.
Відродження легенд
Окрім електрифікації, Alfa Romeo вивчає можливість відродження знакових моделей, таких як Duetto. Цей автомобіль може з'явитися у вигляді компактного електричного купе або кабріолета. Імпарато підкреслив, що Alfa Romeo має унікальну здатність задовольняти потреби різних сегментів ринку. Він також натякнув на можливість доповнення лінійки купе- або спайдер-версією С-сегмента.