Презентація електричної версії Mercedes-Benz G-Class маркує важливий етап

Незважаючи на попередні передбачення про відмову від брендингу EQ, відомий дует літер залишився непорушним. Проте, замість очікуваного псевдоніма EQG, майбутня модель виходить на сцену як "G580 з технологією еквалайзера" на виставці Auto China в Пекіні цього місяця.

Модель, відома як G580, вказує на підвищення потужності порівняно з попередником, G550. З початку 2025 року звичайний G-клас відмовиться від V8 двигуна на користь більш м'якого гібридного рядного шестициліндрового агрегата, що забезпечує 443 к.с. і 413 Нм крутного моменту. Хоча очікується, що електричний варіант не перевершить AMG G63, який має V-подібний двигун з 577 к.с. і 627 Нм крутного моменту.

Очікується, що електричний G-Class буде оснащений чотирма електродвигунами, по одному на кожне колесо, з акумуляторною батареєю ємністю 100,0 кіловат-годин, що забезпечить запас ходу понад 200 миль. Хоча цей показник не є революційним, враховуючи значну вагу автомобіля. На 2025 рік заплановано випуск додаткової батареї високої щільності з кремнієвим анодом, виготовленої за хімічною технологією. Особливо варто зазначити кути нахилу кузова 32 і 35 градусів, а також дорожній просвіт у 9,8 дюймів.

Хоча електричний G580 не є першим чотиримоторним електромобілем Mercedes, він має вражаючу потужність, особливо враховуючи те, що керівник бренду G, Еммеріх Шиллер, пропонує вагу менше 3.4 т.

На виставці Auto China також буде представлена оновлена система EQS, а також очікувана прем'єра Mercedes-AMG GT63 S E Performance з гібридною конфігурацією V8, що підключається до електромережі. Інші прем'єри від Maybach і модельного ряду E-класу привертають увагу трикутною зіркою.

Дебют Mercedes-AMG GT63 S E Performance відбудеться 20 квітня на вечірньому заході AMG Brand Night Event в Шанхаї, що збігається з китайським уїк-ендом Формули-1, а прем'єра електричного G запланована на 24 квітня. Виставка Auto China розпочнеться 25 квітня з першого прес-дня.

Полная версия