У результаті тестів зі зіткнення IIHS виявив недоліки у безпеці деяких великих позашляховиків (ВІДЕО)

У своїх останніх дослідженнях аварій IIHS глибоко дослідив безпеку повнорозмірних позашляховиків, таких як Chevrolet Tahoe, Ford Expedition та Jeep Wagoneer. Незважаючи на те, що багато людей припускають, що більші автомобілі є безпечнішими для пасажирів, IIHS виявив проблеми, які перешкодили усім трьом автомобілям отримати рейтинг Top Safety Pick+. Фактично, ні Expedition, ні Tahoe не заслужили жодної нагороди за безпеку.

Основною проблемою, на яку звертає увагу IIHS, є деформація кабіни під час краш-тесту з малим перекриттям спереду. Це сценарій імітує лобове зіткнення, коли тільки частина автомобіля стикається з нерухомим об'єктом. Wagoneer показав гарні результати у цьому тесті, демонструючи мінімальне втручання в простір для ніг як водія, так і пасажира на передньому сидінні. Результати показали незначний ризик травмування лівої стопи та гомілковостопного суглоба водія.

Однак Tahoe показав інші результати, отримавши задовільну оцінку. Під час тестів, проведених як з боку водія, так і з боку пасажира, кабіна прогнулася всередину до дна. Це створило значний ризик травмування гомілки для водія та високий ризик травмування правої стопи для пасажира. Крім того, існував помірний ризик травмування лівої ноги пасажира.

Експедиція пройшла цей тест ще гірше, отримавши лише мінімальну оцінку. Окрім значного втручання в нижню частину пасажирського салону, у позашляховика частково від'єдналася рульова колонка, а А-подібна стійка відокремилася від панелі кузова. IIHS визначив високий ризик пошкодження правої ноги водія та помірний ризик пошкодження лівої ноги. Проте пошкодження з боку пасажира були менш серйозними.

Позашляховики мали проблеми і в інших випробуваннях. IIHS оновив свій краш-тест з помірним перекриттям для оцінки безпеки пасажирів у другому ряді, і жоден з автомобілів не отримав хорошої оцінки. І Wagoneer, і Expedition отримали незначні оцінки, причому манекени для випробувань показали "досить високий ризик травм грудної клітки" через напругу ременів безпеки. У той же час, манекен Tahoe продемонстрував високий ризик травм голови та шиї, що призвело до його низької оцінки.

Tahoe також отримав критику за фари, які отримали низьку оцінку через надмірне засліплення інших водіїв та недостатню видимість при ближньому світлі з правого боку. Це, ймовірно, призвело до низької оцінки Tahoe в тестах IIHS на безпеку пішоходів. У світлу пору доби автоматична гальмівна система працювала ефективно, уникнувши зіткнення з модельованим пішоходом, що переходив вулицю, або значно сповільнюючи рух перед зіткненням. Однак в умовах низької освітленості з увімкненим ближнім світлом, позашляховик не зміг загальмувати взагалі.

Рауль Арбелаес, віце-президент Центру досліджень транспортних засобів IIHS, прокоментував ці результати як "важливий сигнал", що "деякі популярні автомобілі все ще не відповідають найвищим стандартам безпеки". Його заява підкреслює, що автовиробники мають оперативно вирішувати ці проблеми, щоб забезпечити безпеку пасажирів.

 

Полная версия